Maatregelen Coronavirus

Kaartkopers hebben op woensdag 10 juni een e-mail ontvangen met informatie over de geannuleerde voorstellingen. 

Steun De Harmonie
Wilt u De Harmonie steunen in deze moeilijke tijden? Dat kan! Klik hier.

Veelgestelde vragen over gekochte tickets

Ik heb tickets voor de voorstelling die niet door gaat. Krijg ik mijn geld terug?
Als u kaarten heeft voor voorstellingen die niet doorgaan dan krijgt u uw geld terug, ook kunt u kiezen voor een voucher. Hierover heeft u persoonlijk bericht gehad. Als de voorstelling is verplaatst heeft u hierover ook bericht gehad. Kunt u de mail niet vinden? Mail dan met onze kassa op kaartverkoop@harmonie.nl.

Wanneer krijg ik bericht over de nieuwe datum van de voorstelling?
Er zijn verschillende voorstelling verplaatst. Heeft u kaarten voor deze voorstelling? Dan heeft u hierover persoonlijk bericht gehad.

Er is inmiddels een vervangende datum, maar ik kan niet. Wat nu?
Dan krijgt u uw geld terug. U kunt ook kiezen voor een voucher.

Ik kan op de vervangende datum. Krijg ik nieuwe tickets?
Uw huidige tickets voor de voorstelling blijven geldig.

Ik heb een horeca-arrangement gereserveerd bij de voorstelling die is verplaatst. Wat gebeurt daarmee?
Het horeca-arrangement blijft geldig op de vervangende datum van de voorstelling. 

Wat zijn de openingstijden van de kassa?
De kassa is tot nader bericht gesloten.

Kan ik een donatie of gift doen om De Harmonie te steunen?
Dat kan! Klik hier voor meer informatie.


Veelgestelde vragen maatregelen corona

Welke maatregelen zijn genomen om voldoende afstand van elkaar te houden?
We hebben in De Harmonie verschillende maatregelen genomen om 1,5 meter afstand van elkaar te houden. Enkele maatregelen zijn:

  • Er zijn looproutes gecreëerd voor een soepele doorloop. Voor de ingang zijn strepen neergezet waardoor je makkelijk afstand kan houden tot de andere bezoekers
  • Alle stoelen hebben hebben 1,5 meter afstand tot elkaar
  • Er staan verspreid door het gebouw desinfectiepunten voor je handen klaar. Zo kan jij je handen desinfecteren als het nodig is. Ook zijn er desinfectie doekjes beschikbaar
  • Bij de ingang wordt bij iedere bezoeker een gezondheidscheck uitgevoerd

Wat houd de gezondheidscheck in?
Het RIVM heeft een handreiking opgesteld voor een veilige heropening van bedrijven en instellingen vanaf 1 juni 2020. Een gezondheidscheck is hier een onderdeel van. Deze check wordt door De Harmonie gehanteerd. Wanneer een van onderstaande vragen met JA kan worden beantwoord kunnen we je helaas niet toelaten tot ons gebouw. Als je alle vragen met NEE kan beantwoorden wijst onze medewerker je een zitplaats toe.

  1. Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak? 
  2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Is een van bovenstaande situaties van toepassing? Neem dan contact op met onze kassa door een mail te sturen naar info@harmonie.nl. Dan zoeken wij een passende oplossing voor je.

Hoeveel bezoekers laten jullie toe per zaal?
De richtlijnen van overheid schrijven voor dat we tot 1 juli maximaal 30 bezoekers per zaal mogen toelaten. Dit is exclusief artiesten en personeel. Wij hanteren dan ook een max van 30 bezoekers per voorstelling.

Hebben de voorstellingen een pauze?
Omdat we de contactmomenten en het oponthoud zo laag mogelijk willen houden zijn er geen pauzes in de voorstellingen. Een drankje kan je vanaf nu online bestellen met het kaartje dat je bij je zitplaatsen vindt. Dit kan je dan meteen met Ideal betalen. Wel zo makkelijk. Het drankje wordt dan bij je gebracht.

Kan ik veilig naar het toilet?
Zeker. We beschikken over voldoende sanitaire voorzieningen waardoor het toilet veilig kan worden bezocht. Enkele wastafels en wc's zijn gesloten zodat je voldoende afstand van elkaar kunt houden. Ook is er een medewerker van schoonmaakbedrijf NIVO aanwezig die continu schoonmaakt.

Is de garderobe open?
De garderobe is gesloten. Je kunt je jas en tas meenemen naar je zitplaats.

Ik ga vandaag naar een voorstelling maar ik en/of iemand in mijn omgeving heeft gezondheidsklachten. Wat moet ik doen?
Neem dan contact op met onze kassa. Dit kan door te mailen naar info@harmonie.nl. Wij zorgen in overleg met jou voor een passende oplossing.

Is de kassa geopend?
Nee, de kassa is gesloten. Zorg dat je je ticket hebt uitgeprint of dat je je ticket op je telefoon kan laten zien. Zijn er problemen? Dan staat er natuurlijk altijd een medewerker voor je klaar om je te helpen.