Maatregelen Coronavirus

Bij Stadsschouwburg De Harmonie nemen we de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers én bezoekers zeer serieus. Vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus hebben wij ALLE voorstellingen en evenementen tot en met 1 juni moeten annuleren. 

Gezien de uitzonderlijke situatie kunnen wij kaartkopers en andere bezoekers pas in een later stadium informeren over de afwikkeling. Wij kijken allereerst naar de mogelijkheden om naar een latere datum te verplaatsen. Het al gekochte ticket blijft daarvoor dan geldig.
 
Wij informeren alle kaartkopers per e-mail over de verdere afwikkeling. Onze focus nu ligt op het verplaatsen van alle voorstellingen. Wij vragen uw begrip voor deze situatie. Zodra er meer duidelijk is krijgen bezoekers persoonlijk bericht.

Veelgestelde vragen

Welke voorstellingen gaan niet door?
Alle voorstellingen tot 1 juni gaan niet door. Hiervoor proberen wij vervangende data te vinden.

Ik heb tickets voor de voorstelling die niet door gaat. Krijg ik mijn geld terug?

Wij zijn druk met het zoeken naar vervangende data voor de voorstellingen die op dit moment niet door kunnen gaan. Zodra wij meer informatie hebben krijgt u persoonlijk bericht over uw tickets en updaten wij de status van de voorstelling.

Wanneer krijg ik bericht over de nieuwe datum van de voorstelling?
De agenda van Stadsschouwburg De Harmonie zit erg vol. Het kost daardoor veel tijd om een nieuwe datum te zoeken. Zodra er een nieuwe datum is krijgt u van ons persoonlijk bericht. Uw huidige tickets blijven geldig voor de nieuwe data.

Er is inmiddels een vervangende datum, maar ik kan niet. Wat nu?
Wij zijn aangesloten bij de VSCD. Wij volgen het advies van deze organisatie: Annuleren van de tickets is op dit moment niet mogelijk. Wij hebben tijd nodig om de omvang van de financiële impact in kaart te brengen, onze juridische positie nader te bepalen en afspraken te maken met collega-branche organisaties. Zodra hier meer over bekend is krijgt u bericht.

Ik kan op de vervangende datum. Krijg ik nieuwe tickets?
Uw huidige tickets voor de voorstelling blijven geldig.

Ik heb een horeca-arrangement gereserveerd bij de voorstelling die niet doorgaat. Wat gebeurt daarmee?
Het horeca-arrangement blijft geldig op de vervangende datum van de voorstelling. 

Ik heb tickets voor een randprogramma, zoals een rondleiding.
Ook hiervoor zijn wij aan het kijken naar vervangende data. Zodra dit bekend is ontvangt u meer informatie.

Wat zijn de openingstijden van de kassa?
De kassa is tot nader bericht gesloten.