Veelgestelde vragen maatregelen corona

Welke maatregelen zijn genomen om voldoende afstand van elkaar te houden?
We hebben in De Harmonie verschillende maatregelen genomen om 1,5 meter afstand van elkaar te houden. Enkele maatregelen zijn:

  • Er zijn looproutes gecreëerd voor een soepele doorloop. Voor de ingang zijn strepen neergezet waardoor je makkelijk afstand kan houden tot de andere bezoekers
  • Alle stoelen hebben hebben 1,5 meter afstand tot elkaar
  • Er staan verspreid door het gebouw desinfectiepunten voor je handen klaar. Zo kan jij je handen desinfecteren als het nodig is. Ook zijn er desinfectie doekjes beschikbaar
  • Bij de ingang wordt bij iedere bezoeker een gezondheidscheck uitgevoerd

Wat houd de gezondheidscheck in?
Het RIVM heeft een handreiking opgesteld voor een veilige heropening van bedrijven en instellingen vanaf 1 juni 2020. Een gezondheidscheck is hier een onderdeel van. Deze check wordt door De Harmonie gehanteerd. Wanneer een van onderstaande vragen met JA kan worden beantwoord kunnen we je helaas niet toelaten tot ons gebouw. Als je alle vragen met NEE kan beantwoorden wijst onze medewerker je een zitplaats toe.

  1. Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak?
  2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Is een van bovenstaande situaties van toepassing? Neem dan contact op met onze kassa door een mail te sturen naar info@harmonie.nl. Dan zoeken wij een passende oplossing voor je.

Hebben de voorstellingen een pauze?
Omdat we de contactmomenten en het oponthoud zo laag mogelijk willen houden zijn er geen pauzes in de voorstellingen. Een drankje kan je vanaf nu online bestellen met het kaartje dat je bij je zitplaatsen vindt. Dit kan je dan meteen met Ideal betalen. Wel zo makkelijk. Het drankje wordt dan bij je gebracht.

Kan ik veilig naar het toilet?
Zeker. We beschikken over voldoende sanitaire voorzieningen waardoor het toilet veilig kan worden bezocht. Enkele wastafels en wc's zijn gesloten zodat je voldoende afstand van elkaar kunt houden. Ook is er een medewerker van schoonmaakbedrijf NIVO aanwezig die continu schoonmaakt.

Is de garderobe open?
De garderobe is gesloten. Je kunt je jas en tas meenemen naar je zitplaats.

Ik ga vandaag naar een voorstelling maar ik en/of iemand in mijn omgeving heeft gezondheidsklachten. Wat moet ik doen?
Neem dan contact op met onze kassa. Dit kan door te mailen naar info@harmonie.nl. Wij zorgen in overleg met jou voor een passende oplossing.