De Proeverij

Nieuw Amsterdams Klarinet Kwartet i.s.m. Prins Claus Conservatorium

Hoe klinkt De Harmonie op zondag? Al je zintuigen worden geprikkeld op deze middag, waarbij je achter de schermen van ons theater luistert naar jonge, talentvolle musici van het Prins Claus Conservatorium. Van klassiek tot jazz, van hoorn tot cello. Na deze ontdekkingsreis in kleine groepen, verzamelt het publiek zich voor een slotconcert van het Nieuw Amsterdams Klarinet Kwartet. Inclusief een proeverij in ons theatercafé Kwint.

Hoe klinkt de fluit in de lift? En hoe de hobo in de keuken? Een zanger in het trappenhuis? Onder begeleiding kom je op plekken in De Harmonie die normaal niet voor publiek toegankelijk zijn. Je kunt zelfs een concertje verwachten in het kantoor van onze directeur!

De talentvolle, jonge musici van het Prins Claus Conservatorium nemen hun bijzondere plaatsen in om je te verrassen met  miniconcertjes. Je hoort onder andere de hoorn, de hobo, de harp en de marinba.

Onderweg geniet je van een hapjesproeverij, verzorgd door onze koks van Theatercafé Kwint. Tenslotte maken we ons klaar voor het slotakkoord door het Nieuw Amsterdams Klarinet Kwartet.

Kinderen zijn welkom, onder begeleiding. Waarbij ouders zelf in kunnen schatten of hun kind het leuk vindt om naar klassieke muziek te luisteren.

zo 8 september 2024
De Harmonie
Inclusief proeverij in Theatercafé Kwint

zo 8 september 2024 zo 8 sep 12:00 uur

Met Arriva naar De Harmonie
Met het Arriva OV-ticket kun je op de dag van je theaterbezoek voor slechts € 9,95 reizen met Arriva.