Als coördinator van de afdeling stuur je een klein en hecht team aan dat breed inzetbaar is. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat ons prachtige gebouw er optimaal uitziet en dat onze collega’s zo goed mogelijk ondersteund worden in hun dagelijkse werkzaamheden. Je bent binnen gestelde kaders en begrotingen verantwoordelijk voor het bedrijfseconomisch resultaat van de afdeling en legt daarover verantwoording af aan onze Operationeel Manager. Daarnaast ben je mede-verantwoordelijk (samen met de afdeling Finance & Control en de Operationeel Manager) voor het beheer van onze meerjaren onderhoudsbegroting voor wat betreft het gebouwbeheer. Je zorgt voor een effectieve communicatie en samenwerking vanuit de afdeling met de overige afdelingen.
Over de werkzaamheden:
- je leidt in overleg met de Operationeel Manager en in samenwerking met relevante afdelingen grote onderhoudsprojecten, om continuïteit en innovatie binnen de organisatie te waarborgen;
- je bent samen met de Operationeel Manager verantwoordelijk voor ICT en hebt periodiek overleg met onze externe ICT-leverancier. Je coördineert en ondersteunt vragen van collega’s op het gebied van (dagelijks) onderhoud en ICT en je draagt zorg voor de juiste inzet van medewerkers en middelen op afdelingsniveau;
- je zorgt op tactisch en operationeel niveau ervoor dat alles wat nodig is - om het werk op de werkvloer goed te kunnen uitvoeren - verzameld wordt en juist in de systemen wordt verwerkt;
- je zorgt op basis van de input van collega’s ervoor dat het voorraadbeheer op peil is en materialen op tijd besteld zijn;
- je initieert daar waar mogelijk verbeteringen in de organisatie, het onderhoud en de ICT;
- je stelt het jaarplan en doelstellingen voor de afdeling op;
- je onderhandelt over contracten en tarieven met leveranciers in samenspraak met onze Operationeel Manager;
- je onderhoudt relaties met onze leveranciers en dienstverleners en evalueert regelmatig met hen.
Wij vragen van jou:
- ruime ervaring in een aansturende functie, bij voorkeur in een vergelijkbare omgeving;
- MBO+ werk- en denkniveau;
- ruime kennis van ARBO regelgeving;
- goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- kennis van facilitair management;
- kennis van theater en theatertechnische middelen is een pré;
- kennis van ICT (MS365).
Werkomgeving:
De Harmonie is een organisatie met een betrokken team, dat een prettige en open werksfeer nastreeft. We werken aan een veilige, inclusieve en zo divers mogelijke samenstelling van de organisatie. Onze doelstelling is dat we een weerspiegeling zijn van de wereld waarin wij leven. En dat dit cruciaal is voor het goed laten functioneren van een podiumkunstenorganisatie die een sociaal maatschappelijke betekenis wil hebben.
Wij bieden:
Een dynamische functie verbonden aan één van de mooiste theaters van het land, met enthousiaste collega’s verdeeld over verschillende disciplines die graag met je samenwerken.
Inschaling vindt plaats conform de CAO Nederlandse Podia (schaal 6).
Reageren:
Heb je interesse? Stuur dan je motivatie en CV uiterlijk op zondag 25 mei aanstaande, per email naar j.andringa@harmonie.nl onder vermelding van ‘vacature Coördinator Onderhoud, (gebouw)beheer en ICT’.
Meer informatie? Bel Johanna Andringa, HR-adviseur (06-37307019).