Introdans & Krisztina de Châtel

Typhoon

Choreograaf Krisztina de Châtel werkt met de dansers van Introdans in een remake van één van haar meesterwerken: Typhoon. Een spectaculaire dansvoorstelling waarin de dansers de strijd aangaan met een krachtige wervelwind. De Châtel, de koningin van de minimalistische dans, won in 2021 de Prijs van Verdienste vanwege haar ‘eigenzinnige, gedurfde, altijd razendknappe en intrigerende choreografieën’. Samen met de ongeëvenaarde dansers van Introdans belooft het een wervelende voorstelling te worden.

Introdans staat bekend om haar inspirerende danskunstenaars uit de hele wereld waarmee zij hoogstaand repertoire op het podium brengen. Choreograaf Krisztina de Châtel weet met haar eigen stijl een groot publiek telkens opnieuw te boeien met haar unieke, energieke dans vol minimalistische en wiskundige bewegingen. De spectaculaire dansvoorstelling Typhoon van De Châtel uit 1986 gaat dit seizoen opnieuw de theaters in met dansers van Introdans.

Inleiding
Voorafgaand aan deze voorstelling wordt een inleiding verzorgd. Hierin krijgt u meer achtergrondinformatie over de voorstelling en is er de mogelijkheid om vragen te stellen.

vr 25 april 2025
Grote Zaal
19:15 | Inleiding gratis, wel reserveren
Inclusief garderobe en pauzedrankje

vr 25 april 2025 vr 25 apr 20:15 uur

Theatergerecht
Een verrassingsgerecht met ingrediënten die zoveel mogelijk duurzaam en lokaal zijn. Bij dit gerecht kun je kiezen uit vegetarisch, vlees- of visgerecht.
Theatermenu
Een drie-gangen keuzemenu met eerlijke en toegankelijke gerechten.