Lunchconcert

Jazzmuziek

In samenwerking met het Groningse Prins Claus Conservatorium presenteert De Harmonie een lunchconcert met de nieuwste generatie jazzmuzikanten. Ze presenteren zowel werk uit studieprojecten als het vrije werk dat ontstaat in de verschillende ensembles van studenten. De Lunchconcerten worden mogelijk gemaakt door de Vrienden van De Harmonie. Geniet voorafgaand aan het concert van een heerlijke lunch in Kwint, het restaurant van De Harmonie.

vr 13 december 2024
Bovenzaal

vr 13 december 2024 vr 13 dec 12:30 uur
12:30 uur Start verkoop 22-11-2024 12:00

Theatergerecht
Een verrassingsgerecht met ingrediënten die zoveel mogelijk duurzaam en lokaal zijn. Bij dit gerecht kun je kiezen uit vegetarisch, vlees- of visgerecht.
Theatermenu
Een drie-gangen keuzemenu met eerlijke en toegankelijke gerechten.