Nacht

DadoDans | Gaia Gonnelli

In de nacht hoor je ieder klein geluidje extra goed. Struiken ritselen, de uil roept ‘oehoe’. En knettert daar een kampvuurtje? In Nacht nemen drie dansers en drie muzikanten op fluit, harp en viool je mee naar een heel andere wereld. Ze creëren meeslepende rituelen in een knusse omgeving. Zo maak je een magische reis door de nacht met dans, klank en beeld.

Met DadoDans creëert choreograaf Gaia Gonnelli associatieve, intieme en prikkelende dansvoorstellingen voor kinderen vanaf 2 jaar.

In haar werk combineert Gaia dans met andere kunstdisciplines om jonge kinderen te inspireren om hun eigen verbeeldingskracht te gebruiken. Materialen en primaire elementen zoals vormen, kleuren en klanken spelen hierbij een centrale rol.

zo 16 februari 2025
Bovenzaal