Pearl Jozefzoon met koor én special guest

A Night of Gospel

Pearl Jozefzoon en gospel zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Reden genoeg om de theaters in te gaan met een wervelende, nieuwe show. Met haar loepzuivere stem, een koor en een live-band vol muzikanten die hun sporen in de muziekwereld hebben verdiend, neemt ze je aan de hand van liedjes en verhalen mee in de gospelwereld. Bij elk concert is er een andere topartiest te gast, dus elke avond is uniek!

Aan de hand van liedjes en verhalen neemt Pearl je mee in de wereld van de gospel. Mooie anekdotes uit haar leven en bijzondere nummers, maar ook (wereld)bekende nummers met een gospelsausje komen voorbij. Zo puur heb je Pearl nog niet eerder gezien, want haar echte passie ligt bij gospel!

De afgelopen jaren heeft Pearl samen mogen werken met tal van bekende vocalisten. Allen zijn ze gecharmeerd van de kwaliteiten van Pearl als zangeres én als persoon. Bij elk concert zal een topzanger(es) meezingen, met natuurlijk ook eigen liedjes met een gospelsound.

vr 18 april 2025
Inclusief garderobe en pauzedrankje