Series

Geniet van meerdere voorstellingen en concerten met korting

Ook dit seizoen hebben we weer een aantal prachtige series voor je klaarstaan. Wil je al jouw favoriete voorstellingen en concerten bezoeken? Boek dan de serie en krijg extra voordeel.

Nieuwe makers-serie

Houd je van avontuur? Maak dan kennis met de nieuwste lichting theatermakers uit ons programma! Naast noordelijke artiesten, leer je makers kennen van buiten onze landsgrenzen. Met prachtige voorstellingen van onder anderen Club Guy & Roni invites, Redo & Domniq en Firma Draaijer&DeVries.

Deze serie bezoek je voor Є96 (normaal: Є104,50).

Dans

Ben je een dansliefhebber? Dan laat deze serie je zien wat dans te bieden heeft! Beleef twee van onze grootste Nederlandse gezelschappen of maak kennis met choreografen die vanaf de internationale podia (weer) voet op Nederlandse bodem zetten. Zien we jou bij de voorstellingen van Jan Martens, Anouk van Dijk, Conny Janssen Danst en NDT2?

Deze serie bezoek je voor Є114 (normaal: Є126).

Klassieke muziek-solisten

Laat je betoveren door de virtuoze prestaties van deze topmuzikanten, solo of onder begeleiding van een orkest. Leer nieuw talent kennen én luister naar de absolute wereldtop. Met prachtige concerten van Nikola Meeuwsen, Amsterdam Sinfonietta & Simone Lamsma, Jan-Willem Rozeboom en Grigori Sokolov.

Deze serie bezoek je voor Є124 (normaal: Є136).

Keuzeserie: Boeken op de planken

De keuze is aan jou! Welke boeken wil jij een keer live op de planken zien? Stel je eigen programma samen uit deze lijst van bijzondere boekbewerkingen en laat je meeslepen in het verhaal! Denk aan prijswinnende boeken als De jaren, Sonja en De Aanslag.

Keuzeserie: Klassiekers in een nieuw jasje

Deze klassiekers zijn verhalen met een hoop geschiedenis, maar die in deze nieuwe uitvoeringen actueler dan ooit zijn. Wil je het extra leuk maken, kies dan één van de bewerkingen die speciaal voor een jong publiek worden gemaakt. Zien we jou bij Giselle, Antigone, Cyrano of bij één van de andere klassiekers?

Vrije keuzeserie

Wil je vaker naar het theater, maar vind je de Avonturenkaart net iets te veel van het goede? Dan is onze Vrije keuzeserie perfect voor jou! Met deze serie selecteer je namelijk vier voorstellingen uit ons overzicht, die je samen voor € 60,- bezoekt. Dat is € 15,- per voorstelling. Stel hier jouw serie samen.

Vrije keuzeserie

Inschrijven nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van nieuwe voorstellingen, aanbiedingen en nog veel meer!
Welke nieuwsbrief wil je ontvangen?

Wekelijks een update met nieuws over voorstellingen en De Harmonie

Een wekelijkse update voor iedereen tussen 12 en 29 jaar