Culturele verhuringen

Culturele evenementen in De Harmonie

Al jaren is De Harmonie hét huis voor tientallen evenementen van regionale culturele initiatiefnemers. Van festivals tot voorstellingen, en van dansscholen tot kooruitvoeringen. Daarmee bieden we een podium aan de culturele sector in Leeuwarden en daarbuiten.

Iedereen is welkom!

Gretha Bakker (foto) coördineert de grote culturele evenementen en daarnaast ook de eigen festivals en events die in De Harmonie plaatsvinden. Culturele instellingen die al regelmatig gebruik maken van het podium in De Harmonie zijn bijvoorbeeld Jeugd Dans Opleiding Fryslân, het Fries Jeugd Orkest, Jeugdcircus Saranti, Kunstkade etc. We werken ook samen met culturele partners in Friesland, zoals bijvoorbeeld Pier 21, het Noord Nederlands Orkest, Arcadia, Explore the North en Meeuw Jonge Theatermakers.

Neem voor meer informatie, beschikbare data of een locatiebezoek vrijblijvend contact op met Gretha Bakker via de mail of vul onderstaand contactformulier in.

Culturele huurders

Om je een indruk te geven hebben we er een paar voor je op een rijtje gezet:
  • SSL – Stichting Sportbevordering Leeuwarden
  • DIF – Dansen in Friesland
  • The Factory
  • Dance Company 058
  • Jeugd Dans Opleiding Fryslân
  • Dans op Recept
  • Nije Symfonie
  • Amadeus
  • Big Band Friesland
  • Noord Nederlands Orkest
  • Fries Jeugd Orkest
  • Jeugdcircus Saranti

Samenwerkingspartners

Met deze partijen werken we onder andere samen:
  • Pier 21
  • Noord Nederlands Orkest
  • Arcadia
  • Noordelijk Film Festival
  • Explore the North
  • Fries Straatfestival
  • Meeuw jonge theatermakers
  • Keunstwurk
  • Kunstkade
  • D- Drive Podiumkunsten, Productie & Events

Kortingen voor culturele evenementen

Wij dragen graag bij aan talentontwikkeling en cultuur in de regio en vinden het belangrijk om (jong) regionaal talent een podium te bieden. Culturele instellingen krijgen daarom korting op de zaalhuur.

Neem contact op met Gretha Bakker om te beoordelen of jouw evenement aan de eisen voldoet of vul onderstaand   contactformulier in.

Contactformulier culturele verhuringen

Wil jij jouw culturele evenement in De Harmonie organiseren? Laat hier je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
* Verplicht
Verzenden