Club Guy & Roni Invites: Barnaby Booth + Lunatics & Poets

Beings that count

Twee voorstellingen op één avond! Club Guy & Roni ondersteunt graag nieuwe, talentvolle makers en brengt ze bij een groter publiek onder de aandacht. Dit keer staan choreografen Barnaby Booth en Lunatics & Poets centraal. Beiden combineren meerdere disciplines en wonnen daar verschillende prijzen mee in binnen- en buitenland. Ook werkten ze eerder samen, dus het belooft een avond vol poëtische en multidisciplinaire dans te worden!

Barnaby Booth
Barnaby is een bekroond choreograaf en lichtontwerper. Afgestudeerd aan de Northern School of Contemporary Dance en de Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD), won hij een aantal prijzen op het Stuttgart International Solo Festival en op het Gdanski festival tanca in Polen in 2017. Van daaruit voltooide hij wereldwijd succesvolle opdrachten, met name voor de English National Opera, en werd hij geassocieerd artiest van TRAK Dance Ensemble (Oostenrijk). Barnaby Booth maakte in 2023 de Paradehit ‘Like a Prayer’, waarover de Volkskrant schreef: “Choreograaf Barnaby Booth creëert enkele magistrale momenten in Like a Prayer, waarin hij intergenerationele trauma’s binnen families onderzoekt.”

Lunatics & Poets
Lunatics & Poets verbindt verschillende disciplines en initieert hiermee een diverse dialoog. Hun werk won al meerdere prijzen. Het duet I am a poem, there is no way out won er zelfs drie: de Club Guy & Roni partner award tijdens RIDCC (2018), de Golden Butterfly Award Dance Fest (2019) en de eerste prijs op Festival10Sentidos Valencia (2020). In ‘Postcards from a better place’ dat ze in 2022 voor Club Giuy & Roni Invites maakten belichten ze de donkere kant van de mens. Van ogenschijnlijk kinderspel tot aan openlijk geweld, het is de innerlijke duisternis die ons confronteert met onomkeerbare daden, schaamte en schuld. De voorstelling is een poëtisch portret van de schaduwzijde die ons tegelijk menselijk maakt. De Theaterkrant schreef erover: “Beeld, geluid en beweging vormen een fraai samengesmolten drie-eenheid die vanaf de openingsscène tot de laatste seconde intrigeert.”

vr 21 maart 2025
Bovenzaal
Inclusief garderobe en pauzedrankje

vr 21 maart 2025 vr 21 mrt 20:30 uur

Theatergerecht
Een verrassingsgerecht met ingrediënten die zoveel mogelijk duurzaam en lokaal zijn. Bij dit gerecht kun je kiezen uit vegetarisch, vlees- of visgerecht.
Theatermenu
Een drie-gangen keuzemenu met eerlijke en toegankelijke gerechten.