MY BABY

Acoustic.Blues.Club

Deze meesterlijke trio-liveband uit Nederland en Nieuw-Zeeland maakt van elk optreden een fascinerende liveshow. Vaak is dat op festivals, zoals Pinkpop en Glastonbury, maar voor Acoustic.Blues. Club toveren Cato van Dijck, Daniel de Vries en Joost van Dijck de zaal om tot een zwoele southern blues bar. Met warme, akoestische nummers, blues riffs en beats hoor je hun fascinerende muzikaliteit en samenspel beter dan ooit.

Verwacht bekende MY BABY-songs in een nieuw arrangement, maar ook juist de nummers die zelden in een festivalset langskomen en in deze setting een mooie plek krijgen. Daarnaast eren we in ‘Acoustic.Blues.Club’, onze muzikale inspiratiebronnen. Laat je meenemen op een magisch muzikaal avontuur door MY BABY.

Website: mybabywashere.com

wo 11 december 2024
Middenzaal
Inclusief garderobe en pauzedrankje

wo 11 december 2024 wo 11 dec 20:30 uur

Met Arriva naar De Harmonie
Met het Arriva OV-ticket kun je op de dag van je theaterbezoek voor slechts € 9,95 reizen met Arriva.