UIT De Harmonie

Opening culturele seizoen @Zuidergracht

Kom en vier met ons de start van een sprankelend nieuw cultureel seizoen op zaterdag 14 september! Toegang is gratis en iedereen is welkom voor een avond vol entertainment. Het voorprogramma met AMIMEA en het Noord Nederlands Orkest begint om 20:00 uur. Gevolgd door het hoofdprogramma om 21:00 uur met optredens van Magtel de Laat van Jesus Christ Superstar, de cast van Shrek de Musical met o.a. René van Kooten, Syb van der Ploeg, Izaline Calister, Elske DeWall met Dance Company 058, Janey Jacké van The Dutch Drag Dynasty, Pearl Jozefzoon met 15-koppig gospelkoor, Nurlaila Karim van Simply The Best of Tina Turner en Ellen ten Damme.

Laat je verrassen tijdens deze twee uur durende liveshow, waarin je een voorproefje krijgt van wat ons nieuwe theaterseizoen te bieden heeft. Ontdek de magie van musicals met previews uit Jesus Christ Superstar en Shrek De Musical. Laat je inspireren door de betoverende stem van Pearl Jozefzoon, vergezeld door een 15-koppig gospelkoor.

Maak kennis met de internationaal bekende dragqueen Janey Jacké van The Dutch Drag Dynasty, bekend van programma's als "Wie is de Mol" en "Make up Your Mind". Laat je meeslepen door de grootste hits van Tina Turner, vertolkt door niemand minder dan Nurlaila Karim. En houd je ogen open voor een spetterend optreden van Ellen ten Damme!

Geniet ook van optredens van bekende artiesten zoals Syb van der Ploeg, Elske DeWall en Izaline Calister. En vergeet niet te luisteren naar het prachtige voorprogramma met het Noord Nederlands Orkest en AMIMEA.

Met liveband onder begeleiding van Sietse Huisman, met onder andere multi-instrumentalist Hubert Heeringa. Met dansacts door Dance Company 058. Gepresenteerd door Theun Plantinga en Janey Jacké.

Mis dit spektakel niet en beleef een onvergetelijke avond UIT De Harmonie!

za 14 september 2024
Blokhuispoort
Gratis toegang. (Je kunt ook aanmeren met een bootje op het water.)

Vip-deck terras Proefverlof €15,- (incl. welkomstdrankje)

Staconcert

za 14 september 2024 za 14 sep 20:00 uur