Woordvloed Festival

MEAU, Jet van der Steen e.a.

Het gloednieuwe Woordvloed Festival is hét tweedaagse festival waar het draait om de voorliefde voor muziek en taal. Op deze avond van het festival Woordvloed presenteren we je drie concerten. Maak je klaar voor onder anderen Jet van Steen en headliner MEAU. MEAU ken je van haar verschillende hits waaronder Stukje Van Mij. Ze staat bekend om haar Nederlandstalige indie pop, wame sound en dromerige koortjes. Jet stond al mainstage op verschillende festivals en je kent haar natuurlijk van het nummer Dans Op Het Mes.

Dwaal rond op de Insta- taal expo, verruil jouw vakantieboek met een ander in de minibibliotheek en laat je inspireren door de magie van taal en muziek.

vr 6 september 2024
Middenzaal
Dit festival is geschikt voor alle leeftijden, maar onder de 16 onder begeleiding van een volwassene.
Koop hier je combiticket voor beide dagen met korting:
combiticket
Inclusief garderobe

vr 6 september 2024 vr 6 sep 18:00 uur

Line-up

MEAU
Headliner
Jet van der Steen
Nienke Leone

Met Arriva naar De Harmonie
Met het Arriva OV-ticket kun je op de dag van je theaterbezoek voor slechts € 9,95 reizen met Arriva.

Luisteren